غذاها و گیاهان تمیز کننده کلیه

غذاها و گیاهان تمیز کننده کلیه


هر روز کلیه‌ها ضایعات خون را همراه آب از بدن بیرون می‌ریزند. اگر این کار به خوبی انجام نشود سبب سنگ کلیه و فشار خون و... در بدن می‌گردد.


مواد مفید برای کلیه
آب
سبب عملکرد بهتر کلیه و جریان آن در کلیه سبب تمیزی آن می‌گردد.


هندوانه
دارای مقدار زیادی آب و مواد مدر است که سبب خارج شدن اوره از کلیه و سلامت آن می‌شود.



    ادامه مطلب ...

غذاهای که ریه شما را تمیز می‌کنند‎.

غذاهای که ریه شما را تمیز می‌کنند.


ورزش کردن٬ سیگار نکشیدن و دوری از هوای الوده به طور کلی عمومی‌ترین راه تمیز نگاه داشتن ‏ریه است. اما برخی از خوردنی‌ها به تمیزی و محافظت از ریه شما کمک می‌کنند.

سبزیجات خانواده چلیپا

این سبزی‌ها با دارا بودن انتی اکسیدان در خود باعث سم‌زدای بدن بخصوص ریه می‌گردد.از آنها ‏کلم بروکلی٬ برگ کلم و گل کلم می‌توان اشاره کرد.


غذاهای کارتنوئید دار

بدن با تغیر بتاکاروتن به ویتامین A از خطر آسم جلوگیری می‌کند. که از آنها به میوه‌ها و ‏سبزیجات قرمز و نارنجی می‌تواو اشاره کرد‎.

  ادامه مطلب ...

درمان خانگی عفونت سینوس

درمان خانگی عفونت سینوس

 

برای درمان عفونت سینوس پزشکان اکثرا داروهای ضد باکتری را تجویز می‌کنند.

 

عمومی‌ترین روش مبارزه با عفونت سینوس محلول آب نمک است. به این گونه که یک قاشق نمک در یک لیوان آب داغ میریزیم سپس آنرا حل کرده و می‌گذاریم تا ولرم شود. پس از آن سر خود را به حالت ۴۵

درجه گرفته و محلول را وارد سوراخ بینی خود می‌کنیم و آن‌را خالی می‌کنیم. این کار باعث تمیز شدن راه سینوس می‌گردد. این عمل را سه بار در هفته انجام دهیم.


روش درمان سنگ کلیه با مواد طبیعی

 

روش درمان سنگ کلیه با مواد طبیعی

سنگ کلیه حاصل تشکیل کریستال از مواد معدنی موجود در ادرار است. و بیشتر آنها از کلسیم اگزالات تشکیل یافته است که در کلیه به صورت نامحلول رسوب پیدا می‌کند.اگزالات یک نمک الی است و زمانی که با کلسیم ترکیب می‌شود تشکیل سنگ کلیه را در بدن می‌دهد.

 

سنگ‌های کلیه ازراه مجاری ادرار باید دفع شوند که بسیار دردناک است اما با رعایت نکات زیر از تشکیل سنگ کلیه می‌توان جلوگیری کرد.

   ادامه مطلب ...

سفید کردن دندان با مواد طبیعی

 

سفید کردن دندان با مواد طبیعی

دلیل تغییر رنگ دندان متفاوت است از جمله انها سیگار کشیدن٬ ژنتیک٬ پیری٬ صدمه و جراحت لثه٬ کانال‌های ریشه دندان٬ غذا و نوشیدنی‌های رنگ‌دار٬ چای٬ نوشیدنی‌های اسیدی و برخی از مواد باکتریای.

اکثر ژل‌ها و مواد سفیدکننده دندان باعث اکسیداسیون دندان می‌شوند و یا با ترکیب اسیدی خود به دندان صدمه می‌زنند. با مصرف مواد طبیعی با حداقل عوراض می‌توانید دندانهای سفیدی داشته باشید.



1- مخلوط توت فرنگی با جوش شیرین

توت فرنگی منبع غنی از مالیک اسید است که شستشو دندان با مخلوط ان با جوش شیرین سبب از بین بردن لکه‌ها و الودگی‌های حاصل از سیگار٬ شراب٬ و قهوه می‌گردد.شستشو را با مسواک تا ۱۰ دقیقه انجام دهید

ادامه مطلب ...